برند تجاری چیزی بیش از توجه به یادداشت خلاقانه مناسب است. ظهور اینترنت و بازاریابی دیجیتال دنیای جدیدی از فرصت ها را برای بازاریابان برند ایجاد کرده است. قبل از اینترنت ، برند های تجاری در اتاق های هیئت مدیره ساخته می شد و با دقت و دقت برای عموم مردم نظارت می شد.
اکنون؟ برند ها از طریق کانال های رسانه های اجتماعی ، بازاریابی از طریق ایمیل و سایر سیستم عامل های دیجیتال به مشتریان خود دسترسی فوری دارند. با استفاده از فناوری بازاریابی ، بازاریابی بیش از حد شخصی و موارد دیگر ، یافتن مخاطب مورد نظر خود بیش از هر زمان دیگری آسان تر است.
اما این دسترسی فوری با افزایش رقابت نیز همراه است. برای خریداران راحت تر است قبل از خرید در مورد برند های مورد علاقه خود تحقیق کنند. و مفهوم وفاداری به برند متزلزل شده است زیرا مشتریان به طور فزاینده ای گزینه های خرید بیشتری دارند. اگر تجارت شما مطابق با استانداردهای آنها نباشد ، یافتن برند جدید برای تجارت با آنها آسان تر است.
ایجاد اولین برداشت صحیح از خریدار ، در جهانی که گزینه های جدید در جستجوی Google است بسیار مهم است. صاحبان مشاغلی که می توانند در ساختن یک برند عالی مهارت داشته باشند ، می توانند وفاداری مشتری خود را افزایش دهند ، آگاهی از برند را ایجاد کنند و مهمتر از همه ، ایجاد ارتباط عاطفی با مشتریان خود هستند.
90 مورد از برند تجاری تجاری که باید بدانید
اگر می خواهید ظاهری تازه به برند خود بدهید ، درک درک مشتری از برند بسیار مهم است. این مقاله شما را در مهمترین آمارهای مربوط به برند تجاری که برای موفقیت لازم است بدانید.
آمار عمومی برند تجاری
قبل از این که بخواهید در مورد چگونگی تأثیر یک برند تجاری بر هر قسمت از کسب و کار خود پرش کنید ، درک فضای برند تجاری مهم است. در اینجا یک عکس فوری از اکوسیستم فعلی برند تجاری و آنچه برای برجسته سازی باید انجام دهید ، آورده شده است.
پنج برند برتر با ارزش در سال 2020 (به دلار آمریکا اندازه گیری می شود) به ترتیب عبارتند از: آمازون ، گوگل ، اپل ، مایکروسافت و سامسونگ.
50٪ شرکت ها می گویند مشتریان آنها از برند خود انتظار طراحی عالی و سازگاری بین کانال را دارند.
70٪ از بازاریابان می گویند برند تجاری ثابت مهمترین چیزی است که باید هنگام برقراری ارتباط با مشتریان فعلی به خاطر بسپارید.
تقریبا نیمی از همه کارمندان معتقدند که آنها ابزاری برای تقویت موثر برند تجاری کارفرمای خود ندارند.
35٪ شرکت ها می گویند نمایندگی داخلی یا تیم طراحی مسئولیت اصلی مدیریت برند تجاری آنها را بر عهده دارند در حالی که 14٪ شرکت ها از یک شرکت یا نمایندگی طراحی خارجی برای مدیریت برند خود استفاده می کنند. (شرکت تبلیغاتی در اعتدال)
29٪ شرکت ها می گویند هیچ راهنمای رسمی برای برند تجاری ندارند.
21٪ از مارک ها می گویند که رهنمودهای مارک آنها در هیچ جایی نوشته نشده است و در عوض به صورت کلامی ابلاغ می شود.
27٪ از شرکتهایی که دارای رهنمودهای تجاری هستند می گویند که آنها مرتباً دستورالعملهای خود را اجرا نمی کنند.
39٪ شرکت ها می گویند که با کارمندان در تولید محتوای خارج از برند مبارزه می کنند.
فقط 25٪ از شرکت ها می گویند که آنها دارای رهنمودهای رسمی برای برند تجاری هستند که به شدت اجرا می شوند.
28٪ از شرکت ها می گویند تیم طراحی داخلی آنها این اختیار را دارد که به تنهایی تغییراتی در برند تجاری خود ایجاد کند.
62٪ از بازاریابان فکر می کنند برند تجاری شرکتشان از دید متوسط تا عالی برخوردار است ، در حالی که 38٪ می گویند برند تجاری آنها از دید تجاری کم است یا اصلاً دیده نمی شود.
آمار برند B2B
آیا استراتژی برند شما بسته به مخاطبان شما نیاز به تغییر دارد؟ شرط می بندی. برند های B2B شروع به تغییر در نحوه تحقیق و خرید محصولات توسط مصرف کنندگان می کنند. اگر برند B2B را مدیریت می کنید ، این آمار را بررسی کنید تا ببینید چطور جمع می شوید.
90٪ از مشتریان B2B سفر خود را با جستجوی Google شروع می کنند.
مصرف کنندگان B2B قبل از درگیر شدن در سایت یک برند خاص ، به طور متوسط 12 جستجو می کنند.
73٪ از مدیران B2B می گویند که انتظارات مشتری برای تجربه های شخصی تر بیشتر از هر زمان دیگری است.
80٪ از فرآیند خرید B2B با تماس انسانی صفر انجام می شود.
77٪ از خریداران B2B اظهار داشتند که آخرین خرید آنها بسیار پیچیده یا دشوار بوده است.
تمرکز بر تجربه مشتری ، از فروش اولیه تا پشتیبانی مداوم ، می تواند درآمد را 5 تا 10 درصد افزایش دهد
آمار برند B2C
بازاریابان در شرکت های B2C هنگام ایجاد برند تجاری خود با یک چالش منحصر به فرد روبرو می شوند. مشتریان B2C شخصی سازی و تجربه مشتری را هنگام انتخاب شرکتهایی که باید با آنها تجارت کنند ، ارزش قائل هستند. در اینجا نگاهی به برخی از برترین آمارهای برند تجاری B2C است که تیم شما باید بداند.
48٪ از مصرف کنندگان گزارش می دهند که در اولین خرید یا تجربه به وفاداری نسبت به یک برند بسیار بیشترند.
77٪ از مصرف کنندگان B2C بر اساس برند تجاری خرید می کنند.
91٪ از مصرف کنندگان بیشتر با برند هایی که پیشنهادات و پیشنهادات مربوطه را ارائه می دهند خرید می کنند.
72٪ از مصرف کنندگان می گویند که آنها فقط با پیام های بازاریابی در ارتباط هستند که متناسب با علایق خاص آنها تنظیم شده است.
55٪ از بازاریابان احساس نمی کنند که داده های مشتری کافی برای اجرای شخصی سازی موثر دارند.
اگر برندی که با آن خرید می کنند پیشنهادهای مربوط به محصول را ارائه ندهد ، 47٪ از مصرف کنندگان به آمازون می روند.
در صورت تأمین مزایای اضافی که خرید را ارزان تر یا آسان تر می کند ، 90٪ از مصرف کنندگان مایل به اشتراک گذاری داده های رفتاری خود هستند.
آمار برند کارفرما
فکر می کنید برند کارفرمای شما فقط روی درآمد تأثیر دارد؟ دوباره فکر کنید برند تجاری کارفرمای شما می تواند از جمله اعتبار آنلاین ، حفظ کارمند و نوع برندزدهای متقاضی کار در شرکت شما تأثیر بگذارد.
96٪ شرکت ها معتقدند برند تجاری و شهرت کارفرمایان می تواند بر درآمد مثبت یا منفی تأثیر بگذارد ، با این حال تنها 44٪ به طور فعال تأثیر برند خود را کنترل می کنند
46٪ از اعضای Glassdoor قبل از صحبت با یک استخدام کننده شرکت یا مدیر استخدام ، نظرات را می خوانند.
شرکت های دارای برند های مثبت دو برابر بیشتر از شرکت های دارای برند های منفی کاربرد دارند.
40٪ از هزاره ها می گویند شهرت بازار بیشترین تأثیر را در برداشت آنها از کارفرما دارد.
51٪ استخدام کنندگان می گویند که برند تجاری کارمندان اولین سرمایه گذاری است که در سال آینده افزایش می یابد.
سازمانی که در برند تجاری کارفرما سرمایه گذاری می کند سه برابر بیشتر استخدام با کیفیت انجام می دهد.
کمتر از نیمی از کارمندان (49٪) کارفرمای خود را به یک دوست توصیه می کنند.
با سرمایه گذاری در برند کارفرما می توان گردش کارکنان را 28٪ کاهش داد.
80٪ از مدیران استعدادیابی معتقدند که برند تجاری کارفرمایی تأثیر قابل توجهی در توانایی استخدام استعدادهای بزرگ دارد.
78٪ از برندزدهای شغلی می گویند که کل تجربه برندزدی که به دست می آورند نشانگر چگونگی ارزش گذاری یک شرکت برای افراد خود است.
90 درصد برندزدهای شغلی وقتی از کارفرمایی که برند آن را به رسمیت می شناسند درخواست نقش می کنند.
50٪ از برندزدها می گویند برای شرکتی با شهرت بد - حتی برای افزایش حقوق - کار نمی کنند.
هنگام تصمیم گیری در مورد محل کار ، 84٪ از متقاضیان کار می گویند شهرت یک شرکت به عنوان کارفرما مهم است.
82٪ از سرمایه گذاران معتقدند که قدرت برند و شناخت برند در هدایت آنها در تصمیمات سرمایه گذاری اهمیت بیشتری پیدا می کند.
آمار برند شخصی
ساخت برند شخصی شما بسیار متفاوت از ساختن هویت برند شرکتی است. این که آیا شما یک شرکت انفرادی ، یک فریلنسر یا فقط کسی هستید که می خواهد احساس خوبی ایجاد کند ، این آمار شخصی از برند تجاری می تواند به شما کمک کند.
سرنخ های تولید شده از طریق فعالیت های رسانه های اجتماعی کارمندان هفت برابر بیشتر از سایر آگهی ها تبدیل می شوند.
به طور متوسط ، کارمندان 10 برابر بیشتر از حساب های شبکه های اجتماعی شرکت خود پیرو دارند.
محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط کارمندان هشت برابر بیشتر از محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط کانال های تجاری است.
نمایندگان فروش که از رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از تکنیک های فروش خود استفاده می کنند ، فروش 78 درصدی همسالان خود را پشت سر می گذارند.
82٪ از مشتریان وقتی اعضای ارشد مدیریت آنها در شبکه های اجتماعی فعال هستند به یک شرکت اعتماد می کنند.
کارکنان شرکت هایی که در ابتکارات تجاری شخصی خود سرمایه گذاری می کنند 27٪ بیشتر احساس خوش بینی نسبت به آینده شرکت خود دارند.
85 درصد استخدام کنندگان و متخصصان منابع انسانی ایالات متحده می گویند که شهرت آنلاین یک کارمند حداقل تا حدودی بر تصمیمات استخدام آنها تأثیر می گذارد.
آمار طراحی برند
آیا مواردی مانند رنگ و طراحی آرم واقعاً بر تصویر برند شما تأثیر می گذارد؟ آیا فونت مناسب می تواند اهداف فروش شما را رقم بزند یا شکست؟ در حالی که برند تجاری چیزی فراتر از عناصر بصری است ، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد زیبایی برند شما می تواند بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد.
اپل ، نایک ، کوکاکولا ، گوگل و فدرال اکسپرس از نظر مصرف کنندگان به عنوان جذاب ترین آرم ها رأی دادند.
رنگ امضا می تواند شناخت برند را 80٪ افزایش دهد (مانند رنگ سبز استارباکس یا زرد و آبی IKEA).
73٪ از مشاغل برای کمک به برند خود در برابر رقابت در طراحی سرمایه گذاری می کنند.
انتخاب رنگ مناسب برای برند تجاری شما می تواند تا 80٪ شناخت برند را افزایش دهد
67٪ از مشاغل کوچک حاضرند 500 دلار (یا بیشتر) برای یک آرم پرداخت کنند.
رنگ مناسب می تواند با سهولت در خواندن پیام و جذابیت بصری ، میزان خواننده را 40٪ بهبود بخشد.
فقط 50 میلی ثانیه طول می کشد تا مصرف کنندگان در مورد جذابیت بصری برند شما قضاوت کنند.
90٪ اطلاعات منتقل شده به مغز بصری است.
90٪ قضاوت های سریع که مصرف کنندگان درباره محصولات می کنند ، مربوط به رنگ است.
72٪ از بهترین برند ها با کلمات یا کلمات اختصاری ساخته شده برندگذاری شده اند.
آمار بازاریابی دیجیتال و برند تجاری
آیا به دنبال راهی برای تبلیغ برند تجاری خود به توده مردم هستید؟ رسانه های اجتماعی ، سئو ، بازاریابی محتوا و سایر روشهای بازاریابی دیجیتال می توانند بهترین روش برای کاهش سر و صدا باشند. اما قبل از شروع حضور تجاری آنلاین خود ، حتماً این آمار را برای راهنمایی بررسی کنید.
سه کانال برتر SMBs که قصد دارند برند تجاری کارفرمای خود را گسترش دهند وب سایت شرکت (69٪) ، شبکه های حرفه ای آنلاین (61٪) ، رسانه های اجتماعی (47٪) هستند.
تقریباً 52٪ مردم می گویند حداقل ماهی یک بار در مورد محصولاتی که خریداری کرده اند در شبکه های اجتماعی پست می گذارند.
80٪ از مصرف کنندگان ، صرف نظر از موتور جستجوی مورد استفاده ، از تبلیغات در کنار وب سایت ها یا نتایج جستجو چشم پوشی می کنند.
50٪ از کاربران LinkedIn می گویند احتمال خرید آنها از شرکتی که با آنها در LinkedIn تعامل دارند بیشتر است ، در واقع 80٪ از رسانه های اجتماعی B2B از LinkedIn سرچشمه می گیرند.
43٪ از مصرف کنندگان پس از مشاهده تبلیغات در اینستاگرام ، تمایل به خرید دارند.
در صورت برندطلوب بودن طرح ، 38٪ از کاربران تعامل با یک وب سایت را متوقف می کنند.
صفحات فرود طولانی تا 220٪ بیشتر از تماس های عملیاتی بیش از حد مجاز تولید می کنند.
88٪ از کاربران Pinterest چیزی را که پین کرده اند خریداری می کنند.
ارائه برند مداوم در تمام سیستم عامل ها درآمد را تا 23٪ افزایش می دهد.
80٪ بازاریابان می گویند که از دارایی های بصری در بازاریابی خود در شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.
64٪ از مصرف کنندگان پس از مشاهده یک ویدیوی اجتماعی با برند ، خرید می کنند.
33٪ از هزاره ها ، در مقایسه با 20٪ از Gen X و 6٪ از Boomers ، می گویند تصمیمات خرید آنها تحت تأثیر چیزهایی است که به صورت آنلاین می بینند.
مصرف کنندگان 10٪ بیشتر از دیدن متن در وب سایت به تماشای تصاویر بصری می پردازند.
شرکت هایی که تمرکز خود را بر حفظ ثبات برند در تمام کانال ها دارند ، رشد متوسط 33٪ را داشته اند.
25٪ از شرکت ها می گویند برند تجاری سازگار در رشد درآمد کلی آنها نقش داشته است.
42٪ از خریداران آنلاین تنها بر اساس طراحی کلی ، نظر خود را درباره یک وب سایت پایه گذاری می کنند.
داشتن یک ویدئو در صفحه فرود می تواند نرخ تبدیل را تا 86٪ افزایش دهد.
برند تجاری و آمار اعتماد مشتری
مشتریان به طور فزاینده ای به دنبال تجارت با شرکت هایی هستند که به جامعه باز می گردند و سطح شفافیت بیشتری را ارائه می دهند. اما این تلاش ها واقعاً چقدر در نتیجه کار شما تأثیر دارد؟
95٪ از کارمندان می گویند بررسی های منفی آنلاین درباره محصولات یا خدمات آنها بزرگترین عامل آسیب رساندن به برند تجاری کارفرمایان است.
70٪ از مردم می گویند که آنها نظر خود را در مورد یک برند تغییر داده اند پس از پاسخ شرکت به یک بررسی.
92٪ از بازاریابان معتقدند که بیشتر یا کل محتوایی که ایجاد می کنند ، در نظر مشتریان معتبر است. با این حال 51٪ از مصرف کنندگان می گویند کمتر از نیمی از برند ها محتوایی درست می کنند که به عنوان معتبر شناخته می شود.
58٪ از مصرف کنندگان محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) را معتبرترین شکل محتوا می دانند
64٪ از مصرف کنندگان پس از شنیدن اخبار مربوط به رفتار ضعیف کارمندان آن شرکت ، خرید برند را متوقف کرده اند.
64٪ از مصرف کنندگان می گویند که ارزشهای مشترک به آنها کمک می کند تا با یک برند تجاری یک رابطه قابل اعتماد ایجاد کنند.
53٪ از تصمیم گیرندگان ، فروشنده ای را بر اساس اطلاعاتی که در مورد یک کارمند بصورت آنلاین پیدا نکرده اند و یا پیدا نکرده اند ، از نظر خود حذف کردند.
92٪ مردم به توصیه های افراد (حتی اگر آنها را نمی شناسند) در مورد برند ها اعتماد دارند.
برند تجاری قلب بازاریابی است
تا زمانی که مشاغلی برای ایجاد محصولات وجود داشته باشند ، بدون شک برند تجاری همچنان مهمترین جنبه بازاریابی خواهد بود. اگر یک نکته اصلی از این آمار مشخص شود ، این است که هر گروه مصرف کننده ترجیح متفاوتی دارد. اطمینان حاصل کنید که قبل از شروع برند گذاری محصولات و خدمات خود ، کاملاً درک می کنید که بازار هدف شما کیست ، که مورد توجه آنها قرار گیرد.